Sveiki atvykę į WILIO!

Jūs žiūrite WILIO kaip neregistruotas klientas

Pereiti prie profesionalaus
Navigacija
Paslaugos
Kainoraštis
Apie programą
Atsisiųskite programą
Kaip tai veikia
Kaip mes galime pagerinti
Susisiekite su mumis
Apie Wilio
Prisijungti
Sveiki atvykę į WILIO!

Jūs žiūrite WILIO kaip neregistruotas klientas

Pereiti prie profesionalaus
Navigacija
Paslaugos
Kainoraštis
Apie programą
Atsisiųskite programą
Kaip tai veikia
Kaip mes galime pagerinti
Susisiekite su mumis
Apie Wilio
Prisijungti

Komunalinių ir Infrastruktūros Statyba

Ieškote civilinės inžinerijos tiekėjo? Šioje kategorijoje turime 25 743 tiekėjų. Siųsti užklausą.

Pradėti

4 571 registruotų specialistų

82 619 išspręsti projektai

4,8 iš 5 Vidutinis mūsų ekspertų vertinimas

226 512 TAIKYMO ĮRENGINIAI

Komunalinių ir Infrastruktūros Statyba

Ar jums reikia paslaugos statybos inžinerijos srityje? Wilio padės surasti kokybiškus vietinės ir specialios paskirties kelių, geležinkelių ir lynų kelių, dujotiekių projektavimo ir įrengimo ekspertus. Transporto ryšių kaina dažniausiai priklauso nuo paslaugų apimties. Peržiūrėkite daugiau informacijos apie paslaugas: konsultacijas, įgyvendintus projekto pakeitimus, transporto išlaidas, teikiamas vieno iš mūsų 25 743 profesionalų nurodytoje kategorijoje.

Taip pat žiūrėkite:Kainos. \ T

4 571 registruotų specialistų

82 619 išspręsti projektai

4,8 iš 5 Vidutinis mūsų ekspertų vertinimas

226 512 TAIKYMO ĮRENGINIAI

Naudinga informacija

Ką reikia žinoti

Inžineriniai pastatai Pastatas yra statybos struktūra, pastatyta su statybos darbais iš statybos produktų, kurie yra tvirtai prijungti prie žemės. Kietas derinys su žeme suprantama, kad būtų prijungtas kietas pagrindas, krūvų ar kitų inkarų struktūros areštas arba konstrukcijos prijungimas prie teritorijos tinklo ar techninės įrangos. Tačiau taip pat yra pastatai, pastatyti po žeme. Pastatai, kaip aprašyta aukščiau, suskirstyta į dvi pagrindines dideles grupes ir žemės struktūras ir inžinerinius pastatus. Pastatai yra padengti pastatai, įskaitant požemines erdves. Tai yra statybos blokai, skirti apsaugoti žmones, gyvūnus ar daiktus. Jie gali turėti sienų, bet jie turi turėti stogą. Pagal žemės statybos naudojimo tikslą jie yra suskirstyti į būsto ar negyvenamųjų pastatų. Kitame skyriuje mes nesumokėsime šios struktūros grupės, tačiau sutelksime dėmesį į antrą didelę pastatų grupę inžineriniuose pastatuose. Inžineriniai pastatai teisės aktais nustatomi į grupes pagal tam tikras bendras charakteristikas. Viena iš šių savybių yra ta, kad atitinkama struktūra grupė nustatė sąlygas konkrečiose teisės aktuose, pavyzdžiui, kelių įstatyme, įstatymą dėl kilimo ir tūpimo tako, telekomunikacijų, kasybos įstatymo ir pan. Pirmoji inžinerinių pastatų grupė yra greitkelių pastatai, keliai, keliai, jūrų frees arba atidengta automobilių stovėjimo aikštelė. Čia yra transporto koridorių pastatas ant žemės paviršiaus su tuo, kad jie toliau padalinami iš eismo apkrovos intensyvumo, atsižvelgiant į natūralias svetainės galimybes, daugiausia susijusias su aplinkos apsauga. Šioje inžinerinių pastatų grupėje taip pat būtina žinoti, kad yra kelių tinklo kūrimo ir valdymo tarp nacionalinio greitkelio bendrovės, Slovakijos kelių tvarkymo, aukštesnių teritorinių vienetų, miestų ir savivaldybių padalijimas. Kelių tinklo svarbą ir nepakankamumą yra daug įtakos teritorijos vystymuisi ne tik po ekonominės svetainės. Statydant šiuos inžinerinius pastatus, visada yra didelė investicija, žemės kraštovaizdis, palyginti ilgas statybos laikas, bet ir nuolatinei intervencijai į gyvenimo komfortą šioje srityje, todėl įvairios papildomos priemonės dažnai naudojamos, siekiant sumažinti padidėjusio poveikį triukšmas, dulkės ir apšvietimas. Pavyzdžiui, triukšmo sienos arba žalios tiltai, kurie gali saugiai perduoti per dažną greitkelį ir kelius. Kelionės ar greitkelio statyba yra didelė intervencija į teritoriją ir todėl turėtų būti visiškai normalu, kad, nepaisant didėjančių išteklių, visos nepageidaujamos intervencijos ne tik į žmonių gyvenimą, bet ir į gyvenimą fauną ir florą teritorijoje. Antroji inžinerinių pastatų grupė yra geležinkelio statyba ir virvių statyba. Šie pastatai yra sudėtingi teritorinio planavimo ir leidimų išdavimo procesui ir taip pat yra labai brangūs naujų maršrutų kūrimo požiūriu. Dabartinis iššūkis su tarptautiniu svarba yra didelės spartos geležinkelio koridorių kūrimo poreikis. Šioje srityje taip pat yra tramvajų takų statyba ir modernizavimas. Siekiant geresnio inžinerinių pastatų vaizduotės iš šios srities, duosiu keletą pastatų tipų, kurie yra, pavyzdžiui, geležinkelio jungikliai, perjungimo agregatai, geležinkelio įmonės struktūros ir viršutinė geležinkelio pakabukų ir geležinkelio kirtimo statyba ir remontas. Virvės keliai, kurie apima šią inžinerinių pastatų grupę, yra eismo priemonė sklandžiai arba ciklinė prigimtis, kur jis yra lyno apkrovos ar įtampos elementas. Už mus, kabelinės automobiliai naudojami kalnų kurortuose, bet ir Bratislavoje Koliba. Kilimo ir tūpimo takas privalo užtikrinti kryptinę liniją. Tai lemia, kad Kadiáľ bus traukiamas virvės judėti. Pasak vairavimo tako, mes žinome kabelinius automobilius ir nepakitęs. Laikiklio kabelio automobilio vežėjo lynas atliekamas tarp dviejų stočių ir palaikoma kelia parama pagal teritorijos ribą. Transporto priemonės yra sustabdytos ant atraminio virvės, kurios priemonėmis į viršų gabenamos medžiagos ar žmonių iš slėnio stoties. Neviotulinis kabelio kilimo ir tūpimo takas yra, pavyzdžiui, žemės keltuvo automobilis, kuris juda palei takelį (pvz., Žemės kabelinis automobilis ant Hrebienok, lynų kelio į Petřín Prahoje). Labiausiai išplėstas neapibrėžtas lynų kilimo ir tūpimo takas yra gerai žinomi slidinėjimo keltuvai įvairiuose mūsų slidinėjimo kurortuose. Trečioji inžinerinių pastatų grupė yra kilimo ir nusileidimo takų statyba ir priklausantys slinkties takeliuose. Tai yra tinkamos pastato techniškai modifikuotos sritys, kuriose objektai ir įrenginiai yra pastatyti su mažėjančiais, iškrovimo, slinkimo, apsaugos ir gydymo orlaivių. Tai tinkamai papildo mechaninio darbo oro įrangos, verslo ir sandėliavimo sričių mechaniniais darbais, bet ir keleivių ir krovinių patikrinimo sritims. Vežėjo orlaivio sistema gali būti suformuota vienu ar keliais kilimo ir iškrovimo būdais. Kilimo ir tūpimo tako sistema veikia atitinkamo oro uosto pajėgumus. Pakilimo ir bėgimo takelio ilgis nustatomas orlaivių tipų, kurie gali nusileisti oro uoste arba iš oro uosto, diapazonas. Riedėjimo bėgių sistema veikia laiką, per kurį lėktuvas juda tarp išsiregistravimo paviršiaus ir kilimo ir iškrovimo zonos. Ketvirtoji inžinerinių pastatų grupė apima tiltus, viršslėgius, tunelius, mainus ir metro. Tilto objektas yra dalis komunikacijos, pakeičiančios savo natūralų kūną toje vietoje, kuri įveikia dirbtinę ar natūralią kliūtį tiltui. Pagal tipas įjungimas, mes galime padalinti tiltus ant tiltų, šlepetės ir pėsčiųjų tiltų. Tiltas Mes suprantame tilto objektą, kuris yra ilgesnis nei du metrai ir naudojami keliams, vamzdynų ryšiams ar konstrukciniams įrenginiams konvertuoti. Jei tilto objektas yra trumpesnis nei du metrai, tai vadiname komercija. FOOTBRIDGE naudoja tik pėsčiųjų arba kaip peržiūros ar paslaugų komunikacija tiltuose. Aš vis dar duodu vieną charakteristikas nuo labai didelio ir išsamaus tiltų klausimo, bent jau pagrindinis visų tiltų techninis turinys nei inžineriniai pastatai. Jų užduotis yra perkelti savo svorį ir statinę ar dinamišką naštą, kuri gali veikti bet kokiam tiltui. Kiekvienas tiltas dėl pagrindinio supaprastinimo yra: - tilto viršutinė, kuri perduoda ne tik savo svorį, bet ir vadinamojo poveikio. Atsitiktinės apkrovos, su kuria jis tiesiogiai kontaktas palaikymo struktūroje. - Palaikymo struktūra perduoda savo svorį ir apkrovą tilto viršutiniame pastatui. - Apatinė konstrukcija perduoda apkrovą iš viso tilto į pamatų dirvožemį. Penktoji inžinerinių pastatų grupė apima uostus, plaukimo kanalus, vandens telkinio apdorojimą, užtvankas ir dažiklius bei drėkinimus bei mirusinius pastatus. Šis inžinerinių pastatų tipas apima statybos darbus, o tai yra hidrologinių sąlygų reguliavimas ar įtaka, kad nebūtų atsitiktinė ar sisteminga žala turtui, kad būtų galima saugiai ir veiksmingai taupyti šalyje ir sukurti sąlygas laikyti vandenį šalyje ir taip efektyviau. Visos tokių inžinerinių pastatų intervencijos turi užtikrinti tvarų teritorijos vystymąsi, bet ir užtikrinti energijos gamybą iš atsinaujinančių gamtinių išteklių. Labiausiai žinoma tokia dalis Slovakijoje yra Gabčíkovo vandens gamykla. Šeštoji inžinerinių pastatų grupė yra nuotolinio ir vietinio dujų, vandens, elektros, ryšių tinklų, stiebų, nuotekų valymo įrenginių ir transformacijos stočių statyba. Ši grupė turėtų būti pažymėta, kad dėl tolesnių tikslesnių vietų, tokių inžinerinių pastatų galima suskirstyti į nuotolinio vamzdynų, telekomunikacijų ir elektros platinimo bei vietinio vamzdynų ir kabelių platinimo. Pagrindinis skirtumas yra teisėkūros ir techninėse statybos sąlygose ir gautu sudėtingumu, nesvarbu, ar planuojant pastatus, bet ir jų įgyvendinimui. Septintoji inžinerinių pastatų grupė yra kasybos pastatai ir kasybos įrangos statyba. Šių pastatų kūrimas yra griežtai reguliuojamas. Jų poveikis, turintis įtakos aplinkai. Todėl jų leidimas yra daugiapakopis ir laikas. Mūsų svarbiausi svetainės yra Banska Stiavnica ir Kremnica. Galima susipažinti su tik dabartine veikla statybos kasybos pastatuose, bet ir su jų istorija teminiuose muziejuose. Aštuntoji inžinerinių pastatų grupė yra energijos įrangos, dujų ir atliekų deginimo įrenginių statyba. Mes norėtume nurodyti, kad energetikos įrangos statyba šiuo metu yra nukreipta į jų veiksmingumą, kad elektros energija būtų pagaminta iš šilumos pertekliaus ir jis ateina į elektros tinklą. Panašus principas taip pat yra vieninteliai dviejuose Slovakijos atliekų deginimo įrenginiuose (Bratislava, Košice), kur šilumos ir elektros energija gaminama deginant pagal sąlygas ir griežtą kontrolę ir tokiu būdu atsiranda atliekų šalinimas. Devintoji inžinerinių pastatų grupė apima pastatus perdirbimui ir branduolinių atliekų saugojimui. Labai specifiniai pastatai, kurių statyba yra kontroliuojama ir stebima ne tik valdžios institucijos, bet ir tarptautinės organizacijos. Būtent dėl ​​bet kokių sutrikimų ir avarijų galėjo turėti pasekmes, kurios viršytų valstybės ribas. Visas tokios statybos gyvavimo ciklas yra atidžiai stebimas, o pradinių priemonių nesilaikymas yra sankcionuotas. Įžymiausias pastatas, kuris patenka į dešimtąją inžinerinių pastatų grupę - chemijos įrangos ir naftos perdirbimo įmones yra slovana. Tai nėra labai laimingas ant Bratislavos sostinės krašto, bet tai, kas yra blogesnė, todėl jos vietos rizika yra mūsų didžiausio geriamojo vandens rezervuaro pasienyje, kaitiname saloje. Inžineriniai pastatai taip pat apima sunkiųjų pramonės pastatų, todėl aukštos krosnys, cilindriniai ir liejimo. Tai dar viena atskira inžinerinių pastatų grupė, kuri gali reikšmingai paveikti aplinkos kokybę visoje platesniame regione. Vaizduotės vaizduotei garsiausias pastatas iš šios grupės yra pabėgti geležies Irones Košicėje. Kita inžinerinių pastatų grupė yra atskleista sporto kursai, automobilių, motociklų ir dviračių tako, golfo aikštynai. Šioje grupėje pastatai yra įtraukti į aktyvius gyventojų poreikius. Jautrus šių pastatų gyvenvietė į gamtą yra vienintelė tvaraus vystymosi galimybė. Pastaraisiais metais Slovakijoje pastatai taip pat galėtume pamatyti tik užsienyje, aš turiu galvoje, pavyzdžiui, automobilių lenktynių kilimo ir tūpimo tako slovakiją riešutmedžio gėrimu arba keletas golfo aikštynų Slovakijoje. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra inžinerinių pastatų grupė, vykdoma statant pramogų ir poilsio parkus, zoologijos ir botanikos sodus. Pastaraisiais metais pramogų parkų skaičius, orientuotas į terminių šaltinių naudojimą, gerokai padidėjo vadinamieji vandens parkai. Didinant jų kokybę ir prieinamumą, poilsio naudojimo galimybė užtikrino plačią gyventojų grupę. Priešingai, zoologijos ir botanikos sodai sutelkia dėmesį į paskirtos žemės naudojimo modernizavimą ir efektyvumą, nes galimybė įgyti kitokią žemę didesnę šios srities plėtrą. Paskutinė inžinerinių pastatų grupė yra sąvartynai ir kiti inžineriniai pastatai, neįtraukti į ankstesnes grupes. Čia mes paliesime atliekų saugyklą, kuri vis dar yra labiausiai erzina būdas įrašyti didėjančią atliekų susidarymą. Pastangos atskirti atliekas ir taip rūšiuojant savo dalį pakartotinai yra nepakankamas. Atliekų saugojimas nebėra nuo vidutinės trukmės kelionės ir todėl būtina žymiai sumažinti savo kiekį ir tuo pačiu modernizuoti technologijas savo degimui ir kitai energijos naudojimui.