Sveiki atvykę į WILIO! Jūs žiūrite WILIO kaip neregistruotas klientas
Pereiti prie profesionalaus
Navigacija
Paslaugos
Kainoraštis
Apie programą
Atsisiųskite programą
Kaip tai veikia
Kaip mes galime pagerinti
Susisiekite su mumis
Apie Wilio
Prisijungti
Sveiki atvykę į WILIO! Jūs žiūrite WILIO kaip neregistruotas klientas
Pereiti prie profesionalaus
Navigacija
Paslaugos
Kainoraštis
Apie programą
Atsisiųskite programą
Kaip tai veikia
Kaip mes galime pagerinti
Susisiekite su mumis
Apie Wilio
Prisijungti

Kompiuterių ir IT Paslaugos

Ieškote kompiuterių ir IT paslaugų specialisto? Šioje kategorijoje turime 8 228 tiekėjų. Siųsti užklausą.

Pradėti
32 510 registruotų specialistų
86 760 išspręsti projektai
4,8 iš 5 Vidutinis mūsų ekspertų vertinimas
226 512 TAIKYMO ĮRENGINIAI
Kompiuterių ir IT Paslaugos

Ar jums reikia kompiuterio ir jo aptarnavimo? „Wilio“ padės rasti kokybiškų svetainių, taikomųjų programų ir programinės įrangos kūrimo bei dizaino ekspertų. Tinklų ir kompiuterių valdymo kaina dažniausiai priklauso nuo paslaugų spektro. Daugiau informacijos apie paslaugas rasite: administravimas, papildomų komentarų įtraukimas, vieno iš mūsų 8 228 specialistų teikiamos konsultacijos nurodytoje kategorijoje.

Taip pat žiūrėkite:Kainos. \ T
32 510 registruotų specialistų
86 760 išspręsti projektai
4,8 iš 5 Vidutinis mūsų ekspertų vertinimas
226 512 TAIKYMO ĮRENGINIAI
Naudinga informacijaKą reikia žinoti

Dažnai užduodami klausimai Panašūs klausimai dažnai yra panašūs į jį. Todėl mes surinko dažnai užduodamus klausimus ir jų sprendimus, kad padėtų jums su savo kompiuteriais. Jei paspausite kairėje, rasite dažniausiai pasitaikančius klausimus iš jo. Kokie yra dažniausi klausimai apie kompiuterį? Mano kompiuteris nenori įjungti, ką daryti? Visų pirma, patikrinkite maitinimo laidą ir įsitikinkite, kad jis yra prijungtas prie elektros kištuko. Be to, naudojant prailginimo kabelį, įsitikinkite, kad jis yra prijungtas prie kištuko ir įjungtas įjungimo kabelis įjungtas. Kai kurie pratęsimo kabeliai turi įmontuotą grandinės pertraukiklį - raudoną arba juodą mygtuką, esantį šalia jungiklio. Paspauskite grandinės pertraukiklį, kad iš naujo nustatytumėte plėtinį, kuris gali išspręsti jūsų problemą. Ką daryti, jei mano kompiuteris nustoja veikti? Yra keletas variantų, kodėl jūsų kompiuteris nustojo veikti ir "sušaldyti". Tikriausiai negalėsite to patarti. Kompiuterių programos jau yra tokiu lygiu, kad pagrindinių programų naudojimas dažnai reikalauja savo vartotojams. Jei nustojate reaguoti į kompiuterio klaviatūrą, geriausias sprendimas yra bandyti iš naujo paleisti kompiuterį. Ką daryti, jei neveikia "Hardisk"? Kaip ir daugelis kitų problemų su kompiuteriu, pirmasis žingsnis, kurį turėtumėte pabandyti, yra iš naujo paleisti kompiuterį. Paleiskite iš naujo, ar kietas yra tikrai sugadintas. Jei klaida yra, jūsų kompiuteris greičiausiai nepavyks tinkamai paleisti. Šiuo atveju susisiekite su profesionalia paslauga, ekspertai išspręs jums problemą. Mano monitorius turi juodą ekraną, ką daryti? Patikrinkite, ar monitorius tikrai įjungiamas. Jei kompiuteryje nėra maitinimo šviesos (žalios ar oranžinės), pabandykite paspaudus mygtuką ON ir palaukite, kol jis bus apšviestas. Jei jūsų kompiuteris buvo įjungtas, ekranas šviečia, bet jūs persikėlėte nuo jo ir grąžinus ekraną buvo juoda, tai reiškia, kad kompiuteris yra miego režimu. "Jūs pabudi" paspausdami pelę arba bet kurį klaviatūros klavišą. Tuo pačiu metu įsitikinkite, kad monitorius yra tinkamai prijungtas prie kompiuterio galo. Ką daryti, jei monitoriaus vaizdas yra neryškus arba perkeltas? Jei kabelis yra prastai įsitraukęs arba sugadintas pagal rezultatą, monitoriuje gali būti neryškus vaizdas. Atjunkite vaizdo kabelį nuo kompiuterio galo ir patikrinkite, ar jo galai nėra sulenkti, sudeginti arba sulaužyti. Jei viskas gerai, vėl įjunkite kabelį. Jei kabelis nėra nustatytas teisinga padėtis, vertikalios arba horizontalios linijos gali būti rodomos greitai arba lėtai monitoriuje. Monitoriaus ekranas atrodo kaip jis būtų. Monitoriuje esantis iškraipytas vaizdas taip pat gali sukelti stiprius elektromagnetinius dažnius, kurie sukelia vaizdo trukdžius. Todėl įsitikinkite, kad nėra garsiakalbių, gerbėjų ar kitų įrenginių, kurie turi nerimą keliantį magnetinį lauką. Ką daryti, jei monitoriuje pasirodo pranešimas "No Signal"? Įsitikinkite, kad monitorius yra tinkamai prijungtas prie jo gale, taip pat kompiuterio langelio gale. Jei manote, kad monitorius yra teisingai prijungtas, įsitikinkite, kad vienas iš kabelių nebuvo išleistas. Atjunkite visus kabelius nuo monitoriaus galo. Kiekvienas kabelis be duomenų, kuriuos turėtumėte tiesiog atjungti. Tada atjunkite duomenų kabelį nuo kompiuterio laukelio galo ir vėl prijunkite. Įsitikinkite, kad jis yra tvirtai prijungtas prie kompiuterio. Dauguma kompiuterinių dėžių yra vadinamojo galo gale. Varžtai, kuriuos galima įterpti jungtis ir vėliau juos apsaugoti varžtais. Ką daryti, jei monitoriaus ekrane pasirodo juodos sienos? Monitoriaus ekranas nustos automatiškai prisitaikyti prie savo teisingos skiriamosios gebos, jei neseniai jį pakeitėte. Galite reguliuoti ekrano skiriamąją gebą redaguoti jį originaliam nustatymui arba reguliuoti jo dydį rankiniu būdu. Rankinio monitoriaus nustatymai skiriasi su atskirais kompiuteriais. Galite rankiniu būdu reguliuoti monitoriaus plotį ir vaizdo aukštį. Kaip jį redaguojate į monitoriaus informacijos vadovą. Kodėl kompiuterio pelė skristi mano ekrane? Vartotojo optinė mechaninė pelė (dažniausia kompiuterio pelės tipas staliniams kompiuteriams) Tikriausiai jau įvyko situacija, kai pelė chaotiškai perkelta aplink ekraną. Tai vadinama. Skraidančią pelės judėjimą ekrane dažniausiai sukelia jo tarša. Jei išvalėte pelę, bet problemos išlieka, tai reiškia, kad tai yra pažeista. Jei tikrai jį rasite, jei prijungiate pelę į kitą įrenginį. Jei pelė skrenda prijungta net po prisijungimo prie kito kompiuterio, rekomenduojame pakeisti jį. Ką daryti, jei pelės ratukas veikia neteisingai? Jei naudojate bet kurią "Microsoft Windows" versiją ir ratas neveikia tinkamai, pabandykite atidaryti pelės properties aplanką nustatymuose. Suraskite aplanką po atidarymo valdymo pulto, dukart spustelėkite pelės piktogramą. Kaip valyti klaviatūrą? Mygtukai yra tik klaviatūroje. Taigi, jei reikia valyti klaviatūrą, pakanka juos išstumti peiliu ar kitokiu plonu plonu objektu. Galite aiškiai valyti klaviatūrą ir atskirus klavišus, kai išstumdami. Tačiau nepamirškite, kur priklauso atskiri raktai! Kaip paleisti pagalbos režimą kompiuteryje? Jei norite paleisti "Windows 7" arba "Windows 10" avarinio režimą, paspauskite F8, kai paleidžiate kompiuterį. Tai padės jums išplėsti "Windows" parinkčių meniu. Naudokite rodyklę klaviatūroje, kad pereitumėte į avarinį režimą ir patvirtinkite ENTER. Aš negaliu ištrinti failo, nes jis naudoja "Windows"? Uždarykite visas pradėtas programas savo kompiuteryje ir pabandykite ištrinti failą. Jei susiduriate su ta pačia problema net ir po to, kai uždaromos visos veikimo programos, pereikite prie saugaus režimo ir ištrinkite failus. Kaip atnaujinti kompiuterį "Microsoft Windows"? Jei naudojate "Microsoft Windows 7", "Windows 10" arba vėlesnę sistemos versiją, turite "Microsoft Windows" naujinimo leidimą (kai kuriais atvejais ir atnaujinti kompiuterinį stabdymą) naudojant naujausius "Microsoft Oficial" svetainės tvarkykles. Kalnai yra kompiuteriai, kuriuos automatiškai atnaujina, kaip staiga prieinama naujesnė sistemos versija. Ar jis yra saugus, kad išjungtumėte kompiuterį su "Windows"? Jei naudojant kompiuterį nėra jokių problemų, vartotojai neturėtų išjungti arba iš naujo paleisti kompiuterį per maitinimo mygtuką, jei "Windows" vis dar veikia. "Microsoft" įtraukė išjungimo funkciją į savo sistemą dėl visų būtinų žingsnių į saugiai nuo kompiuterio. "Microsoft Windows" versijos Patikrinkite kompiuterio funkciją ir saugiai jį išjunkite. Kaip atkurti failus į krepšelio aplanką? Atidarykite krepšelio aplanką, esantį darbalaukyje, naudodami dukart spustelėkite. Visi ištrinti failai rodomi aplanke. Pažymėkite failus į krepšelį, kurį norite atkurti. Dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite, jei norite pasirinkti atkurti. Ką daryti, jei negaliu siųsti ar gauti el. Laiškų? Patikrinkite, ar kompiuteris yra prijungtas prie interneto ir nėra dėl blogo ryšio. Susisiekite su interneto paslaugų teikėju arba "WiFi" tinklo administratoriumi. Kodėl negaliu priimti el. Laiško su priedais? Jei jūsų el. Pašto dėžutė yra perkrautas su gautais pranešimais arba turite ribotą, tik keletas megabaitų saugojimo vietos, negalėsite priimti el. Laiškų su priedais. Jei negavote pranešimų su priedais, siuntėjai bus informuoti apie problemą su perkrauta el. Pašto dėžute arba viršijamo failo dydžio. Kadangi kompiuteriniai virusai dažniausiai yra išplėsta priimant elektroniniu paštu, daugelis el. Pavyzdžiui, "Microsoft Outlook" apsaugo vartotojus blokuodami tam tikrų tipų failus su priedais. Ar trūkumai leidžiami įvedant el. Pašto adresus? Kaip ir interneto URL, spragos nėra įvestos el. Pašto adresuose. Tačiau el. Pašto adresų pavadinimai gali būti padalyti iš taškų. Pavyzdžiui, el. Pašto adreso su pavadinimu John Smith savininkas gali turėti sukurtą paskyrą - [email protected] arba John.s. @ pridlad.com. Atkreipkite dėmesį, kad nė viena iš sąskaitų nėra spragų. Ką daryti, jei mano spausdintuvas stumia neryškus? Jei naudojate netinkamą popieriaus tipą, gali atsitikti, kad spausdintiniai puslapiai bus neryškūs, netolygiai atspausdinti, su kreivas tekstu arba bausti spalvą popieriaus kraštuose. Jūsų spausdintuvas gali stumti blurs taip pat dėl ​​spausdintos galvos užsikimšęs. Kiekvienas šiuolaikinis spausdintuvas turi savo spausdinimo galvutės valymo vadovėlius, automatinį testą arba spausdinimo diagnostiką, kuri gali būti atliekama kontroliuoti spausdinimo galvutės grynumą spausdintuvui arba kitiems spausdinimui naudojamais įrenginiais. Kaip išspręsti įstrigusį popierių spausdintuve? Išjunkite spausdintuvą. Patikrinkite dėklą, vietą, į kurią yra spausdinimo popierius. Jei yra matomas įstrigo popierius, jį ištrinkite rankiniu būdu. Pasirinkite visą popierių, kuris gali būti įstrigo spausdintuve iš dėklo. Jei negalite pašalinti popieriaus ištraukiant, atidarykite spausdintuvą, kad pasiektumėte rašalo kasetes arba spausdintuvo tonerius ir iš čia pašalintumėte popierių. Nuimdami supilotą popierių, spausdintuvas gali vėl įjungti. Kaip įdiegsiu spausdintuvą, jei praradau diegimo diską? Jei diegiate spausdintuvą, kuriame trūksta diegimo disko, tai nėra laimei tokia problema, kaip ji gali pasirodyti iš pradžių. Jūs neturite laukti su diegimu, kol naujasis diskas atsiųs jums naują diską. Kiekvienas spausdintuvo ir aparatūros gamintojas šiuo metu suteikia prieigą prie jūsų programinės įrangos ir vairuotojas, kuris yra jų produkto atsisiuntimų dalis. Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie tinklo? Įsitikinkite, kad maitinimo laidas yra tinkamai prijungtas prie kompiuterio galo. Be to, įsitikinkite, kad šviesos diodai yra tinkamai apšviesti tikrinant teisingą tinklo kabelio jungtį. Tinklo kortelės su šviesos LED paprastai rodo, kad kortelė yra prijungta ir gauna signalą. Žalia šviesa paprastai reiškia duomenų gaunimą ar siuntimą. Kaip galiu rasti savo tinklo diską? Atidarykite "Microsoft Explorer". Explorer spustelėkite Įrankių išskleidžiamajame meniu ir tada surasti tinklo diską. Kaip paieškos parinktis, įveskite tinklo bloką arba tinklo kompiuterį. Jei jūsų prietaiso pavadinimas yra pvz. "Viltis" įveskite "viltį" ieškoti šio kompiuterio. Jei norite ieškoti aplanko kompiuteryje, pvz., MP3 aplanke, įveskite "Hope MP3". Norėdami prisijungti prie kompiuterio ar tinklo disko, jums reikės įvesti naudotojo vardą arba prisijungimo duomenis. Kaip rasti savo prietaiso pavadinimą? Dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite Mano kompiuteris ir spustelėkite Ypatybės. Be savybių spustelėkite skirtuką Kompiuterio pavadinimas. Atidarę šį aplanką, rodysite prietaiso pavadinimą ir jo specifikaciją. Jei norite pakeisti įrenginio pavadinimą arba specifikaciją, spustelėkite Pervardyti šį kompiuterį. Kas yra kompiuterio virusas? Kompiuterinis virusas yra sukurta programinė programa, kuri buvo sukurta siekiant užginčyti kompiuterį, išplėsti į savo programas ir sunaikinti naudotojo duomenis. Programinės įrangos kūrėjai sukūrė antivirusines programas, kurios padeda apsaugoti juos nuo viruso iššūkio. Reikėtų žinoti, kad daugelis kompiuterių neturi integruotų antivirusinių programų ir atvirkščiai, kai kuriuose kompiuteriuose yra iš anksto įdiegtos antivirusinės programos, tačiau jų galiojimas baigsis po 90 dienų. Ar "Windows" yra įdiegta antivirusinė programa? Visi "Windows" - "Windows 7" ir "Windows 10" apima iš anksto įdiegtą antivirusinę programą. Ar virusas gali sugadinti kompiuterinę įrangą? Ne. Kompiuteriniai virusai yra pagrįsti programinės įrangos kodu, kurio pagrindinis tikslas yra skleisti virusą į kompiuterių failus ir kitus kompiuterius. Sukelia failų ir duomenų duomenų problemų išbraukimą. Jei turite aparatūros įrenginio problemą, pvz., Spausdintuvą, grafikos plokštę, garso plokštę ir kt., Problema nesukelia kompiuterio viruso. Aš pašalinsiu kompiuterinį virusą, jei formato ar ištrinsime jūsų kietąjį? Jei jūsų kompiuteris užpuolė virusą, formatavimą arba ištrynimo standųjį diską ir iš naujo paleiskite jį beveik visada išvalykite bet kokio tipo virusą. Nepamirškite, kad atsarginių failų taip pat gali būti viruso ir kitų žiniasklaidos ir vienetų, prijungtų prie kompiuterio. Jei kompiuteris yra prijungtas prie kito kompiuterio, kurio tinklas yra uždarytas, arba virusas išsaugomas kompiuteryje su skirtingu programinės įrangos tipu. Kompiuterį galima vėl užpulti su virusu. Tas pats pasakytina ir, jei kompiuteris nėra pakankamai apsaugotas. Kaip pašalinti interneto paieškos duomenis? Atidarykite naršyklę ir spustelėkite įrankio piktogramą (taip pat rodomas kaip mažas pavarų ratas viršutiniuose kairiajame metais). Vėliau eikite į saugos dėžutę ir pasirinkite Pašalinti naršymo istoriją. Tai ištrins paieškos duomenis naršyklėje. Jei naudojate "Google Chrome", eikite į kitus įrankius ir pasirinkite Ištrinti peržiūros duomenis. "Firefox" vartotojai gali eiti į istoriją ir pasirinkti ištrinti naujausią istoriją.